Mrblng ben 7+5de kontrole gitti karnimda kocaman kese ama bebeği göremedik alttan muayene edelim istersen dedi doktorum oglumdada 10.haftaya kadar olmuştum zaten o yüzden kabulettim ve çok şükür miniğim oraciktaydi pıtpıt kalbiyle doktorum karından 9 kat perdenin arkasından bakıyoruz gibi düşün demişti ki doğumdan sonra göbeğim daha yağlı oldu kendim zayıfım aslında yani görmeyebilirsin normal