Hlal66 Kızlar 34 haftalık gebeyim bebeğim hep sağ tarafta duruyor yani harketlerini sağda hissediyorum hep bu arada cinsiyet kız cinsiyetle alakası varmı ?
d0lunaayy Hlal66 Cinsiyet ile alakalı olduğunu sanmıyorum benimki erkek ve hamile olduğumu öğrendiğim ilk günden beri hep sağda dr.a sordum o tarafta daha çok rahat ediyor demekki dedi 🥰🥰
dmlgrgl Hlal66 baslarda benimde oyleydi hep sagdaydi. Sagdan agri girerdi oglum olacak ama suan 35.haftadayiz ve hep solumda hickirmalari hareketleri surekli soldan hissediliyor