Merhaba arkadaşlar 17.hafta kontrolümüzde doktor bebeğin aşağıda olduğunu söyledi progestana başladı günde 2 kez dün yine gittik 20+2 yiz şu anda ama hala aşağıda olduğunu hareketlerimi kısıtlamam gerektiğini söyledi bu durumun riskli olduğunu söyledi 🙁 böyle olanlar var mı bebeği yukarı çıkan ya da böyle doğum yapan nasıl davrandınız neler yaptınız? 🙁