1pearl ahahah inşallah gönlünüze göre olur 🌸 ben muz çok yiyordum birde kuruyemiş felan . Meyve çok seviyorum zaten bebeğin kilosu son haftalarda iyice artinca doktorum yasaklamıştı meyveyi çünkü normal doğum olursa zorlanırm diye . Ama zaten bebeğim kanala inmedi bende zorunlu sezeryan oldum 40+2 de 🤟🏻