Minnoveannesi Kızlar avm ye girerken yanlışlıkla X Ray cihazından geçtim bir şey olur mu sabahtan beri vicdan azabı çekiyorum resmen bu konuda bilgisi olan aydınlatsın Allah rızası için 😞😞😞
Mhrcn23 Minnoveannesi Bazi güvenlikler isterseniz yandan geçin diyodu bana bi sıkıntı olmuyor diye biliyorum
3_prenses_annesi Minnoveannesi canım avm de güvenlik görevlisiyim için rahat olsun senin ben hamileyken hep geçiyordum zararı yok zarar li olan x ray sen duyarlı kapıdan geçtin çantaların koyulduğu yer x ray
Demir06 Minnoveannesi avmlerdekiler xray cihazı değil metal dedektörü oluyor genelde yani geçebilirsiniz
Bulutsevdasi Bende ilk zamanlarda girmiştim. Ama birşey olacağını düşünmüyorum tek seferden. Sıkma canını. Şu yaşadığın stres daha tehlikeli.
Minnoveannesi Şuan 4 aylık bebeğim4 aydan beri ilk defa avm ye girdim ve geçmemem gerektiğini unutmuşum inşallah dediğiniz gibidir çok teşekkür ederim 😞