PinarCaliskan Merhaba hanımlar Doktorum idrar yolu enfeksiyonu için aqumentin 1000 mg verdi bide monurol verdi. Doktor daha iyi bilir ama insan korkuyor antibiyotik kullanmaya. 10haftalik ikiz gebeyim. Aranızda var mı kullanan ? 😑
Sedaerhan PinarCaliskan iltihap daha sakıncalı kullananlar var bana genel de şase verdi doktorum hafif oldugundan iltihap
Safisss PinarCaliskan Bnde kullandım canım hiç korkacak bişey yok, tam hatırlamıyorum haftasını ama o haftalardı galiba şuan 18+1 bir sıkıntı yok elhamdülillah..
Nasippp PinarCaliskan hemde kaç kez kullandım aman diyim aksatma iç ilaç değil enfeksiyon zarar verir şöyle söyliyim 18. Haftadan 30. Haftaya kadar antibiyotik kullandım bu hafta rahatım uzun aradan sora
Nasippp PinarCaliskan yok yok gelmez korkma canım çok kullandım ben enfeksiyon tekrarlarsa çamaşır giyme kuru tutmaya çalış ben o şekilde kurtuldum
Damlahtp PinarCaliskan ben 13-14 haftalıkken antb kullandım bnede öle tedirgindimki ama doktor dediki güven biz bebeği riske atıcak hiçbişey yapmayız enfeksiyon vücuduna yayılırsa o zaman bebek riske girer dedi doktoruma güvendim kullandım çok şükür iyiyiz güvenim doktorunuza🤲🏻
PinarCaliskan Damlahtp gece bugün kullandım bakalim insllah biseycik olmaz😕bende güvendim birazda burda içim rahatladı, çok tskkur edeim🙏
Annesionu-yer PinarCaliskan bana da antibiyotik verdi canım 1000 mg içim huzursuz ama kullanıyorum. Önemli dedi