Merhaba yardımınıza ihtiyacım var.Ben bugün hastaneye gittim. Pcloyum çok sayıda kist var dedi alttan muayene edip duphaston ve vifolic yazdı. Adet olduktan sonra gel tedaviye başlayacağız , eşinden sperm testi versin dedi. Ama hastaneden çıkınca bana bir korku saldı tedaviden o zorlu süreçten çok korkuyorum. Sanırım klomen verecek 🥺 1 senelik evliyim,kilo vs yok pcolu olup klomen ile hamile kalan var mı?nasıl kullanılıyor ?iğne vs veriliyorlar mı ? Süreç hakkında beni bilgilendirin lütfen yardımlarınız ihtiyacım var.