Meva_54 canım ben nerdeyse 19. Haftada doğuruyordum rabbim yardım etti 34+6 yım şuan ikixlerimle. Yani doktorlar genelde 28 sonrası yaşama şansı artıyor diyo ama öldürmeyen allah öldürmüyor , ol dedi mi oluyor. Yani 22 de yaşayan var 38 de doğup vefat eden de ne yazıkki ☹️