Bunu arkadasım için soruyorum çünkü çokk heyecanlıyız çatlatma iğnesi yaptırıyor ve geçenlerde ilk kez kanaması oldu adet sandık gebelik yok dedik ama erken gebe testinde iki çizgi çıktı ikinci çok hafifti acaba bişey varmıdır kanama nedir hastaneye gidecek ama merak ediyoruz çok bile varmı