Sevgılı anne adayları ve anneler 32haftalık hamıleyım bebegımın hareketlerinde 4 gündür azalma vardı bugün doktora gıttık kordon dolanmış boynuna 2tur olarak ve ben çok endıselıyım haftam bıraz daha ileride olsa sezeryanla alıcaklar bebeği benımle aynı seyı yaşayan varmı lütfen yorum yaparmısınız