mlkkk hahahahahah canım benim il günden hep kız gördüm rüyamda her gören kızın olcak diyordu fallar ruylar derken kendimi çok şartladım. Tabi gala inanma falsızda kalma demişler 😂burda tahminlerdede hep kız dendi kesin o gözle baktım. Doktordum 13. Haftada pipiyi görmüştü benzer bir görüntü görünüp kayboluyor demişti. 17. Haftamda gittim kesin erkek dedi pipiyide gördüm. Allahtan gelen baş tacı ama insan bir garip oluyor kendimi hep başka şartlamıştım diye 😂