Hilal0555 Doğum yaptınız mı ? Yaptıysanız hangisini yaptınız ? ((Sezeryen,Normal,Epidural??)) tecrübe olarak öneriniz neler ? Yapmadıysanız hangisini düşünüyorsunuz ve neden?
miraninannesi1 Hilal0555 Sezaryen spinal doğum yapptm 10 ay önce nirnal doğuma da girdm öncesinde ama zaten Korkuyordum kendimde de cesareti bulamamıştım yani siz ne kadar doğum şeklinizi kafanızda belirlesenizde çocuğunuza Sizede bağlı birşey son anda olmuştu benm Sezaryen mesela kızımda inmiyordu zaten bi türlü tavsiye ederm etmem de diyemem herkesin acı eşiği bir deil çünkü kolay geçen var zor geçen var şuan yine hamileym mecbur buda Sezaryen tabi gönül isterdi Normal olmasını