mucizebebek35 Merhaba kızlar doktorum bu gün bana vifolik diye bir ilaç verdi aranızda kullanan var mı 13 haftalık hamileyim bu arada folik asit ilacını yeni bıraktım bu da folik asit dedi eczacı kafam karıştı kullanayım mı acaba
mucizebebek35 Emel38 bilmiyorum ki eczacı direk folik asit diyince aklıma takıldı daha yeni folik asiti bıraktım diye