Tugceery Bhrykndmr ben daha oncede alip kullanmistim cok memnun kaldim ama tasinirken kabalikta kaybolmustu simdi yine aldim asiri iyi
nil_-32 Bhrykndmr ben aldım doğumda kullanmak için fakat çok ufak geldi gözüme l/xl aldım ben ona bile sığarmıyım bilmiyorum😂😂
alininannesiiiii Bhrykndmr bende aldım daha kullanmadım bende M/L beden aldım inşallah girebilirim içine küçük geldi gözüme
Bhrykndmr alininannesiiiii Bu bedenler konusunda ne yapıcaz ya iki beden kalmıştı M/l ve Xl/xxl kalmıştı 🥺Normalde M giyiyorum.
Tuba18 Bhrykndmr Mennu ben dün bime gittiğimde vardı burda 4-5 paket A-101 de de buna benzer vardı ama hangi beden alacağımı bilmediğim için almadım
alininannesiiiii Bhrykndmr büyük beden alın bence ben küçük aldım ilk zamanlar nasıl kullanacağım bilmiyorum
Duruaslan Bhrykndmr almıştım bundan daha önce aldığıma bin pişmanım aşırı sıktı ve zor nefes alırdım kullanmıyorum