Merhaba her kese🙋🏻♀️ Pcos olduğumu yeni öğrendim.Prolaktin yüksek 59. tsh 3.45 normalmiş ama gebe kalmak için daha aşağı olması gerekmiş.Ve bunlar sebepmiş pcos a. Sorum şu ki, ben dostinex kullanıyorum ve eutiroks 25 mg yarın başlıycam kullanmaya.
Bu hormonlar aşağı düştükten sonra kistler nolucak? Yani gebe kalmak için bunlar aşağı düşerlerse gebe kala bilecekmiyim ? 🥺
bilgisi olanlar cevaplarsa sevinirim 🥲