BaharCos benimde 25. Haftamda kalpte parlaklık görüldü, doktor önemseme geçer dedi.Bende çok kafaya taktım. Gerçekten de dediği gibi oldu. 30. Haftamda gittiğimde geçmişti. Hemen hemen her bebekte oluyormuş, bazı doktorlar önemsiz gördüğü için söylemiyomuş bile. Üzülme yani. Tek başına bir anlam ifade etmiyormuş