deletedmom162 Kızlar adet günüme varken testim pozitif çıktı 3 gün geciktim fakat sadece belirtilerim. Göğüs ağrısı bel ağrısı ve kasık agrım var. Kan vermedim henüz p.tsi vereceğim. Sizce belirtilerim bu kadar olması normal mi? Uygulamada 4+2 gözüküyor.
Nur000 deletedmom162 gayet normal 7. Haftamda kasik agrilarim gecmisti 13+5 haftalik oldum gogus agrim hâlâ devam ediyor
BusrAlpay_34 deletedmom162 normal canm bnde de öyle oldu hatta heran adet olmayı bekliyordum devamlı wc ye koşuyordm adet oldum dıye ☺️ 37 haftalık oldu hala da bel kasık agrılarım oluyor bır ıkı hafta sonra bulantıların başlar
Bireylulmasali deletedmom162 korkma canım,adet olacakmış gibi kaşık sırt bel ağrısı yaşayabilirsin bunlar gayet normal 🌸
deletedmom162 Bireylulmasali Ilk 2 gün genital agrım çok oldu zonklama ağrı sızı herşey vardı onuda yerleşmeye çalışıyor diye düşündüm
Bireylulmasali deletedmom162 endişe etme hormonların artışından kaynaklı ağrı yaşayacaksın sağlıkla gelsin bebişin ♥️
Gulhan3291 deletedmom162 canim benimde oyleydi kasik agrilarim oluyordu ilk ogrendigim zamanlar. Simdi 6+5 olduk benim hicbir belirtim yok hala. Sadece arada bi kasik agrisi mide agrisi😃😃😃
Mayis-4 deletedmom162 hayırlı olsun🌸😊 Ben de dün pozitifi gördüm kan vermedim daha. Göğüslerim ağrıyor ama şiddetli değil Hiç bir belirtim yok adet ağrım var sanki olacakmışım gibi kesin bu sefer oldum diyip tuvalete gidip bakıyorum yok ama gelecekmiş gibi ağrılar çok benziyor 😊
Mom050 deletedmom162 merhaba. Benim de 2 gün gecikti reglden 2 gün önce silik çizgi oluşmuştu kan değerim 52 çıktı ama şuan baktırmadım daha. Belirtiler bende de aynı. Her an regl olacak gibiyim ama forumda okuduğum kadarıyla normalmiş ☺️ inşallah vardır sağlıkla gelir bebişler☺️
deletedmom162 Mom050 Amin inşallah sağlıkla gelsinler bizler de sağlıklı hayırlı gebelik geçirelim ❤🙏