Bugün doktorumla konuştum normal Doğumdan korktuğumu ve sezaryen istediğimi söyledim o da zamanında oğlunu sezaryenle doğurduğunu söyledi ve kararımı anlayışla karşıladı Allah nasip ederse bir sorun çıkmazsa 39.haftada gün veririm dedi sezaryen için biraz geç değil mi 🤔