Kızlar 38 haftalık hamileyim. Benle beraber 5 kız arkadaş da hamile hepimizin de kızı oluyor 🧿 3umuz birbirimize yakınız hafta olarak normalde ilk benim doğumum görünüyor ama benden önce doğuran bi arkadaşım olursa onun kızı mi en büyük olacak hepimizin kızının ablası mi olacak ? 😁 yoksa haftalık olarak en büyük benim olduğu için yine benim kızım mi hepsinin ablası olacak 😆😆