Kızlar merhaba bugün benimle aşağı yukarı aynı haftalarda olan kuzenim nst raporuna göre bebeğin hareketinin hiç olmadığı ve bu durumda normal doğumun riskli olacağını öğrendim kendisi de çok üzgün , ayrıca 2-3 hafta geriden geliyor gelişim geriliği var demiş ilk çocuğu ve yaşıda 38, bu durumu yaşayan varmı?