Nida_Y bizde erkeğiz 😅 ama ben ikidir yalancı sancı yüzünden gece hastahaneye gittik eşim bi panik doğuruyorum diye 🤣 ama açılmam falan yoktu bakalım pazartesi çatı muayenesi var inşallah normal doğuma müsaitimdir de pat dşye doğuruveririz hepimiz 😅umarım 40 ı beklemezler 🤦🏼♀️