sedamom Arkadaşlar ayaktayken cok nadir oluyor ama oturduğumda sol kasığımda ağrı olusmaya basladı 2 gündür, belkide çok ayakta durdum bugün ondan olabilir yada rahmim büyüyüp mü sıkıstırıyor ki? Normal mi bu durum sizde karşılaştınız mı böyle bir şeyle?
Momcans Merhaba daha dün bana da ayni sey oldu yatarken agrimaya devam etti biraz tedirgin oldum neyseki bugun doktor kontrolum vardi sordum kendisine eger kanaman ya da lekelenmen yoksa o bolgedeki kaslarin ve kemiklerin yavas yavas hareketinden sebepli agrilar yasaman cok dogal ara ara dedi . Ama tabiki siz de kendi doktorunuza gorunurseniz sizin de iciniz daha rahat eder 😊