2baby1mom aynı durumdayım su anda ama derecesi ne mesela benim kı tam kapatmamıs bana da 28 30 uncu haftaya kadar. Bekleriz cıkmazsa sezeryan normal doğum olmaz sadece dedı istırat et bol sıvı tüket dedı dinlen deıd İnan lekelenmem bile oldu kendımı zorlandığım için bıde bebek ayaklarını aşşağıya cok dayandığı için oldu ama iyiyiz cok sukur ama ben en riskli grupta degıldim doktorum hep cok rahattı sizde rahat olun siz rahat oldukça bebekte rahat oluyo carsamba günü gittim kontrole cok az cıkmıs dedı benm çıkmasına dair umudum yoktu ama takmadım da sezeryan istiyordum ha benm erken doğum riskim var ama bundan dolayi degıl bebegim de gelişim geriliği oldugı içn :(