Sinhur Biberonları aldınız mı kızlar ? En kullanışlı biberon nasıl olmalı ? evet sağlık açısından cam olmalı ama hem kullanma hemde taşıma bakımından diğeri iyi Kafam karışık 🤪
Burcudan Sinhur ben araştırıp lansinoh tercih ettim gögüs ucuna en yakın kullanıcı yorumları çok iyi bakın isterseniz
Hanz Sinhur chicco aldım ve yenidoğan icin başlığı yeni çıkanlardan kesinlikle cam almasın plastik koku yapar ☺️
nilsmother Burcudan Sinhur bnde lansinoh tercih ettim anne göğsüne en yakın biberonlardan biriymiş deneyip görcez 😊🌺
Kubra-kurt-aksoy Sinhur ben baya araştırdım ve lansinoh a karar verdim. Anne memesine en uygun olan lansinoh bence ve akıtma da yapmıyormuş. Çevremde kullanan arkadaşlarım çok memnun 😊
Tazegebe1 Sinhur çok araştırdım en az gaz yapan tomme tippe marka antikolik biberon 80₺ den 50₺ ye düşmüştü bugün plastik ama kaliteli sonuçta o markanın dandik bi şey yapacağını düşünmüyorum koku yapacağını hiç düşünmüyorum😂
mom77 Sinhur ben phılıps avent cam natural 125 ml aldm kapaklı ☘️Anne göğsüne en yakın model diye tercıh ettm yavas akıslı.