Cerensnl valla hayatım düşük riskin olmasa bile dikkatli davranmalısın, onlarda sana saygı duymak zorundalar. Benim 3 adet bel fıtığım var 35. Haftama kadar çok ağrılı geldik. İstediğim zaman temizlik yapıyorum haftada bir eşimle detaylı temizlik yapıyoruz. Gelenler tembellik yapma, işlerini aksatma, kendini tembel alıştırma, doğurunca ne yapacaksın, çocuğa bakıp işte yapamazsın vsvsvs hep konuşuyorlar. Sen doğru bildiğini yap. İnsanların ne dediğini duyma bile . Ben öyle yapıyorum çok rahatım. Unutma hiç bir şey senden önemli değil 😇