Merhaba kızlar bugün tam 40 haftalık olduk. 39+3 ye suyum geldi diye gittim ama geri gönderdiler iki gün öncede nisanim geldi. Ufak ufak kasılmalar oluyor ama hala tık yok. Aynı durumda olanlar var mı ?? Kimisi bekletme hemen git diyor. Annem de bekle daha var diyor. Sizce ne yapmalıyım ??