DenizSayer Öncelikle merhaba tatliş annişler burada yeniyim ve uygulama nasıl kullanılıyor fotograf paylaşılıyor bir fikrim yok yardımcı olursanız bende aranıza katılmak isterim😊
Birgul DenizSayer Resim yüklemeyi bilmeyen annelerimiz için 🤗👇 https://forum.mutluanneleriz.com/d/401753-foto-raf-y-kleme
DenizSayer birprensesvebirprensannesi çok teşekkür ederim canım oldu mu yapabilmiş miyim bakar mısın rica etsem acaba?
Birgul Birgul Resim yüklemeyi bilmeyen annelerimiz için 🤗👇 https://forum.mutluanneleriz.com/d/401753-foto-raf-y-kleme
birprensesvebirprensannesi Ysmmmnn Canım bebek oluşmamış daha minnacık şuan asla belli olmaz ki tahmin yapılabilmesi için en aşağı 12 falan olması gerek 🤷
birprensesvebirprensannesi Ysmmmnn O tutmuyor canım ya bana da dediler bebek sagdaysa kız soldaysa erkek falan işte kese yuvarlaksa falan tutmuyor canım yani🙈