Fidashka
Herkese merhaba.Kızlar sorum şu:hamilelikte omega 3 ne kadar süre kullandınız?ne kadar süre kullanılmalı?Ben günde 1 kez olmakla yaklaşık 1 ay kullandım ve bitdi.Acaba yine alıp kullanmalı mıyım?
Doktorum yurtiçinde olmadığı için kendisine soramıyorum da.
Siz kaç ay kullandınız?
[silindi]
36 haftaloğım hala kullanıyorum omega 3 vitamin ilaçları sonuna kadar kullanılıyor diye biliyorum. Doktorum her gittiğimde soruyor elinde ki ilaçlar bittiyse yazayım diye yani hala kullanıyorum
Dua
Ben Omega 3 ü hergün kullanmıyorum haftada 2-3 hergün gerek var mı
Kdrfts
12 haftadan beri kullaniyorum 39 haftadayim doguma kadar kullanmam gerektigini soyledi doktorum
Emineymen
16.haftadan hamileliğimin son gününe kadar kullandım
Esraece
Doktorum doguma kadar kullanicaksin dedi 23 haftaligim kullaniyorum devamli bittikce aliyorum 😊