İlk dogumum genel ikinci dogumum spinal+epidural anesteziyle oldu. Kesinlikle spinali tavsiye ederim. Genel anestezide uyanırken çok acı hissettim ama spinal de hiç bir agrım olmadı çok rahat geçti. Ayrıca dogar dogmaz bebegi görüp ten teması yapmak çok güzel bir duygu. Genel anestezide çocugu en son sen görüyorsun maalesef. Ama hiç öyle baglanamama gibi bir durum olmadı