Burcum
Benim doktorum normal olmasını istiyor, ben öncelerde korkuyordum ama şimdi şimdi kendimi normale alıştırmaya çalışıyorum. Bu gün epidural normal yapabilir miyiz diye sorduğumda işk dpğumda önermediğini, ıkınmayı zorlaştırdığını söyledi. Hastanede var aslında yapılıyor. Hastaneden geldiğimden beri kendimi epiduralsiz normal doğuma alıştırmaya çalışıyorum🙈