Cemrenin_annesi80
Valla ben 7 tanesini hastanede bitirdim bebek bezi kullandim ewe qelene kadar esohmanlarıma qeceliqime falan hep kan bulastı belki normal olduqu icin bu kadar kanamam oldu bilmiorum ama 1 hafta oldu kanamam bitti tedbir amaçlı siz yinede 2 paket depend alın kanamanız cok olmasa bile saat bası değiştirmeniz qerekiyoki enfeksiyon olmasın