Mom-2 Kızlar ilkini normal yapıp ikincide çatı muayenesi olan varmı çok merak ediyorum sizce yaparmı doktor ?
rabiabzdmr Çatı kemiklerim ağrıyordu zor yürüyordum öyle muayene etmişti açıklık mı var diye yoktu sonra nst de sancı 2 gün önce gel bakalım alttan tekrar dedi zor yürüyordum zaten yine 4 cm açıklık olmuş hemen yatış ve doğum 😍
Duygusuz rabiabzdmr yaa benimde öyle cok agrıyor ama acıklık yok kacıncı haftada dogum yaptınız acaba
rabiabzdmr Duygusuz 39+2 deydi canım. İlk doğumum da 39+1de olmuştu onda suyum gelmişti bunda sadece kemik ağrım vardı ama zaten bebek ağırlaşmaya başlayınca başladı benim ağrılar zor yürüyordum hep
Duygusuz Mom-2 evet acıklıga baktı nst de sancım 100 lerde ydi zatn 37 38 haftalarda bakılıyor acılmaya