Arkadaşlar merhaba,
Bugün 17+2 haftalık oldum. Biraz önce doktor kontrolüm vardı. Biraz kanamalı bir hamilelik geçirdim sık sık kontrole gidiyorum. Bugünkü kontrolümde doktor, bebeğin böbreğinde genişleme var, 4 ml sıvı var ciddi bi durum değil, takip edeceğiz dedi.
Doktor ciddi olmadığını söylediği için çok korkum yok ama bulunduğum yer itibari ile çok doktor seçeneğim yok, 2 gün önce devlet hastanesinde de ultrasona girdim böyle bir durumdan bahsetmedi oradaki doktor.
Burada bazen bebek idrarını yapmadığı için öyle görünüyor diye yorumlar okumuştum, aramızda bu durumu yaşayan var mı? Süreç nasıl ilerliyor bilgi verirseniz çok sevinirim. Sanırım şu an 4 ml de çok ciddi bir rakam değil, doktorum da böyle söyledi, ama ilerleyen süreçte geçmezse, artarsa ne gibi sonuçları oluyor, çocuğun sağlığı için çok riskli bir durum teşkil ediyor mu?