Cihatim Ne yazik ki ben cok yasiyorum. Ozellikle sicaklara kaldigim icin cok tetikliyor. Suan 25 haftalik hamileyim. 2 kere acillik oldum sakinlestirici yaptilar. Onum harici hafta 2 kez tetikliyor ve cok zor atlatiorum 😢
Onsekizinciharf Cihatim benimde 21 haftalık canım benimde çok fena oluyor nefesim kesiliyor birden çarpıntım başlıyor
Onsekizinciharf Ya benimde birden sanki nefesim kesiliyor gibi oluyor, sonra çarpıntım başlıyor sonrası hep panik zaten.. Allah yardımcınız olsun inşallah