Merhaba kizlar artik kec kez yazdıgım bilmiyorum ama dertleşmek istiyorum sorucak kimsem yok yurt dışında yanlız yaşıyoruz
4 ay once ameliyat oldum ve tupum tıkalı oldugu icin cok hasar gormus yumurtalıgım da oyle hata yumurtalik olmadıgını soylediler bana sag tarafimda yani tuple birlikte alindi neyse şuan tek tup ve tek yumurtalıklayım hamile kalmam da bir sorun olmaz dediler ama ben korkuyorum 4 ay oldu hala olmuyor ve hala agrım oluyor ameliyat olan varsa lutfen yasin neler yaşadıgıni hamile kalabildimi agrisi varmiydi 😏