Bugün randevum için doktora gittim. Özel hastaneye gidiyorum. Doktorun odasına alınmadan sekreteri nstye bağlıyor karşısındaki odada. O sırada içeri başka bi sekreter girdi. Tanımıyorum yani başka bir doktorrun servisin sekreteri. Karşıma oturdu ben uzanırken. Ağzı açık maskesi inik telefonda konuştu. Ben de maskenizi kapar mısınız dedim bunu demek benim en doğal hakkım değil mi sizcede? 40+0 ım yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik korona olmadan. BEN AŞILIYIM GÜZELİM demez mi🤦🏽♀️ O kadar sinirlendim ki maskesini kapadı ama ben bi şey demedm üstüne. Annem o hastanede yönetici. Şikayette bulunacaktım izin vermedi. Zaten o sırada içeri girdi annem aa sizin kızınız mı falan dedi kaçar gibi gitti.