Sulearas Kızlar 11 haftalık gebeyim ama bazen karnımda şişlik olmuyor bazen oluyor ve hala hissetmediğim için nerede acaba diye surekli ulturasona giresim var sizde demi boyle bazen kendim bile hamile oldugumu inanamıyorum bu psikolojiden nasıl cıkılır
Bittercikolata Sulearas iyide bu çok normal. 17 haftalığım bebeğim ultrason da 1 hafta büyük çıkıyor yani 18 haftalık ama ben bile hiç bişey hissetmiyorum sadece bu aralar çok nadir ufak kıpırdanmalar oldu yalnızca bu yani. Karnımda yok denecek gibi 😊 bence hamilelik 6 aydan sonra hissediliyor diye düşünüyorum
bb1509 Sulearas çok erken daha hissetmeniz ve şişlik olması in 16 haftamın bitişinde 17 de küçük küçük hissetmeye başladım hareketlerini karnım hana yok denecek kadar az genetik olarak. 30.haftamdayım erken daha bunlar için 😊
Jelibon54 Sulearas daha çok çok erken canım 20. Haftalardan sonra hissedenler var biraz sabret sadece ben 15 te hisseder gibi oldum 16.haftada kesin emin oldum 17. Haftadayim bebeğimin gelişimi önde ancak yeni yeni tam hissediyorum şuan nerede olduğunu da bilemezsin haraket etmediği sürece ki hareket ediyor ben bile anlamıyorum acaba ayağı mi kafası mi bunları bilemeyiz yer değiştiriyor 1 gün sağıma geçiyor 1 gün solumda ama genelde hep solumda duruyor
Sulearas turkan-4 evet çok degişik bi duygu o kadar cabuk dokunmak istıyorum ki hergun karnındaki hamilelik cizGisine bakıyorum beyaz tenlıyım cok az bazen görebiliyorum 🤣
Sulearas Jelibon54 onde olmasında sıkıntı var mı acaba ben gittim 8 +5 di kanamam oldu dıye gittim sukur hic bişeyim yok 3 gun içinde 9+5 oldu gecen haftalarda
Burcuckmk Sulearas adet olmadigimiz için şişkinliklrr olmasi normal rahim büyüdükçe sişmeye devam edicez ben 3 ayliktan sonra az az tamam ben hamileyim demeye başladım kontrollerde ultrason da buyudugünü gördükçe inandim simdi 22 haftaliğiz daha ancak hareketlerini hissetmeye başladım :)
Sulearas Burcuckmk 💋💕 Allah sagasaglım kucagımıza almayı nasip etsin insallah artık o kadar panik oldum ki buradaki bi cok seyi okumamaya dıkkat edıyorum olumsuz olarak ☀️
Jelibon54 Sulearas 3 haftaya kadar önde olması sorun teşkil etmiyor diyorlar benim ki 4 gün önde gözüküyor doktor bir sorun olsa söylerdi kemik ölçümü falan yapıldı her şeyine baktı her detayını soruyorum doktoruma her şeyi gayet iyi canım biz bir sorun yaşamadık şimdiye kadar 🥰
Burcuckmk Sulearas her gebelik kendine özeldir canım okusanda doktorunun dediğinden şaşma ve hep pozitif olmaya çalış 😇