Hlme-26 Geçmiş olsun, ben 1 aydır kansızlık ile uğraşıyorum 32 haftalık hamileyim. Demir hapı gyno gerro sanol kullandım sabit kaldı kan degerim 9.6 sonra doktor 2 ye cıkardı kan verdim yine sabit 9.6. Dahiliyeye gittim demir serumu yüklediler 2 doz, 2.dozyçu yüklediği gün aldı bu kez düşmüş 9 a. Sonra hematolojiye randevu aldım meğer demir serumu yüklemesinden 15 gün sonra test yapılmalıymış, Hemotoloji doktoru kan aldı 10 a yükselmiş şükür. Ben 1 aydır harnup pekmezi içine limon ya da portakal sıkarak günde 2 yemek kasıgı içtim, ayrıca 1 2 defa pancar yedim bol limonlu, bir de dün ebe söyledi siyah kuru üzümü çekirdeği ağzında eze eze ye dedı ona da bugün basladım. İnşallah sen de faydasını görürsün🙏