Hlme-26 Merhabalar gebelikte kansızlık olan anneler kansızlığı gidermek için neler yaptınız neler yediniz?
Gulsah_alp93 Hlme-26 vallaha ben ümidimi yitirdim ne yapsam fayda etmedim ilaç bile etki etmiyor pekmez falanda
Minigim20 Hlme-26 canım ilaç kullanıyorum doktorumun verdiği pekmez yiyorum sonra cekidekli kuru üzüm yiyorum malesef et tuketemedigim için bunlar çok az etki ediyor 😔
Limonumm Hlme-26 kam yapıcı ilaç vegaferon kullanmıştım ama sağlık ocağı hekimi vermişti 2hqfya kullandım folik asit başlayınca yemedim
Minigim20 Gulsah_alp93 benim de öyle canım hamilelik oncesin de de yaşardım kansızlık şimdi daha zor malesef
Kepiiiiianne Gulsah_alp93 bende de öyle oldu serum verdı doktor sonra normale döndü değerler cok şükür. Mutlaka doktorunuza danısın🌸
Eslinasare Minigim20 Karadut şurubu demişti bir arkadaş gecende postun birinde ben ondan almayı düşünüyorum ama ne kadar iicicem bilmiyorum
Minigim20 Eslinasare bende alayım canım denemekten zarar gelmez karadut şurubu un tadı kötü değil içersin bence ben seviyorum yani tabi herkes farklıdır da
Minigim20 Hlme-26 canım aynı dert bende de var et yiyemiyorum bende doktor ferrum yazdı bana ilk başlarda tek içiyordum baktı bı düzelme yok 2 ye çıkardı ilacı ama yine aynı
Duruaslan Hlme-26 o pek etki etmiyormuş canım kadın doğum doktorum dedi maltofer içiyorum biraz da olsa düzeltiyor kan değerimi
Madi Duruaslan bana çok iyi geldi gunoferon.Hamile kaldığımda kanım 5.8 di 21 haftadayım 10 çıkmış 🙏🏻Günde 2 tane içiyorum ilk aylarda çok kusma yapardı şimdi sadece mide bulantısı oluyor çünkü aç karnıma içiyorum
Gulsah_alp93 Minigim20 bende aynı ilacı kullandım hala aynı hayırlısıyla doğuraydık iyi olacaktı sömürüyor cocuk
Hlme-26 Minigim20 ben düzenli Demir ilacı kullanmama rağmen Demir eksikliğim bile çıktı anlayamadım doktorum 38. Haftada daha zorlanırsın dedi doğumda kan kaybı olcak ve lohusaykende çekersin dedi et çok önemli ama tiksiniyorum 😞
Minigim20 Gulsah_alp93 aynen öyle canım olmadı serum takın yada iğne yapın diyeceğim bende doktorum a ben çok halsiz kalıyorum son zamanlarda
Minigim20 Hlme-26 Allah yardımcımız olsun inşallah canım olmayınca olmuyo bende tek lokma yiyemiyorum umarım çocuğum ben gibi olmaz bol bol yer