Helly_3212 canm aynısı 32haftalıkkenbaşıma geldi ozamana kadar ayrıntılıda hiç bir kontrolde çıkmamıştı böyle bir sorun 32de 4hafta önde dedi ama kontrol amaclı beni tekrar ayrıntılıya gönderdi gözle görülcek bi büyüklük değil siz gördüğünüzde anlamazsınız dedi doktor ama su toplama olayımı genetik mi diye tekrar ayrıntılıya gönderdi şükür ayrıntılıda 3hafta önde çıktı ama genetik dedi su toplaması herhangi bi saglıksız bir durum yok dedi 38haftalıgım gittim perşembe günü 39haftalık cıktı kafası sonra yakaladı haftayı şimdi sadece 1haftalık büyüklük var dedi oda normal dedi çünkü dogum için endişeliydim normal çünkü sıkıntı yaratırmı die eger devam etseydi önde gitmesi sezeryan olurdu büyük ihtimal sıkıntı etme ama doktorun tekrar seni ayrıntılıya gonderebilir devlete devam ettim orası öyle yaptı sıkıntı olsaydı rısklı gebelıkten devam edecektim