Kızlar ben sab simplex kullanıyordum ve metsil bunlara rağmen mahvolmuştum bebeğim 2,5 aylık doğduğundan beri kolik ama 2 gündür bu nurse harveys denen damlayı kullanıyorum çok fark oldu en azından sabahtan akşama kadar ağlamalar sona erdi damlamı işe yaradı yoksa 3 aya girdik diye mi böyle oldu merak ediyorum kimyonlu su da veriyorum ayrıca