Merhabalar benim 1 haftadır alt karın bölgemde ve kasıklarımda çok fazla ağrım idrar yaparken yanma ve 5 dkda bir idrar yapma isteği bazen damla damla geliyor bazen hiç gelmiyor doktorum bebekle iligili bir sıkıntı olmadığını sistit dir dedi muhtemelen beni ürolojiye yönlendirdi ama tahlillerim temiz çıktı neden kaynaklanıyor anlam veremiyorum ağrılarkm artıyor doktor sadce sıcak tut dedi başına gelen varmı acaba