Nesibe92 Güzel anneler çok aklıma takıldı 27+1 haftalıgız bugun sağlık ocaginda kontrolumüz vardi hemsire eliyle karnimi muayne etti bebek 27 haftadan daha önde dedi yarin doktora gidicem ama boýle biseyle karsilasan oldumu tedirgin oldum ben çok
Tugba__- Nesibe92 eliyle nasıl anlamış acaba 🙄sorsaydınız keşke nasıl anladiniz endişe etmeyin yarın kendi doktorunuz en güzelini söyler size
Nuray23 Nesibe92 tovbe yarabbi bunuda ilk defa duydum😁 doktorlar ultrasonda olcumler yaparak anliyor bunu. Elle muayenede nasil anlasiliyomus
Nesibe92 Nuray23 dimi bildigin iki eliyle bastirarak bakti etti oyle dedi kadin durduk yere korktum bian
2kizanasi Eliyle nasıl anlamış. Anca boy vs eliyle kontrol edip sadece bir fikir edinebilir oda hemşire olarak zor. Haftasının önde olması sorun teşkil etmiyor sonlara doğru düzeliyor haftasıyla uyumlu oluyor bebeğiniz.
Buse919221 Hemşirenin eliyle muayene ederek anlamasına mi şaşırayim, sizin buna inanıp tedirgin olmanıza mi bilemedim😂 bana yapsa hemşireye kahkaha atardım abla nasıl anladın bana da öğret evde kontrol edeyim derdim😂