Kızlar 30+4 haftalığım rahim ağzı 24 mm olmuş kısalma yani bir hafta sonraki kontrolde yine aynıydı ama ben sancıyı kasılmayı farkedemicem sanırım nst de sancı yok ama biraz korktum ciğer geliştirici falan vurdular hastanede kaldım ama sonra eve geldim boşuna neden iğne vurdular ayrıca sancıyı kasılmayı nasıl anlıcam öyle korkuyorum ki duşa girmek bile istemiyorum suyum gelirse diye çok gerildim aklım sürekli karnımda gece bile uyuyamıyorum