041119 Kızlar ilk gebeliğim de detayli ultrason u yüzüncü Yıl üniversite sin de yaptırmıştım sıra alınmıyodu herkes kimlik koyuyordu ona göre sırayla cagryolardi erken den gitmiştik sabahın köründe.. simdi nasil acaba bilgisi olan var mi hala ayni mi
041119 Kubra3525 valla 2019 yılında şöyleydi kimlikleri pencere gibi bi yer var di üst üste koyuyolardi hastalar doktor geldgin de ters kimlikleri alttan üste çevirip sırayla aliyolardi😊 simdi de aynı mi acaba bilen varsa yazsa bali
0310b @Kubra3525 canım bende Hakkari merkezde oturuyorum geçen hafta beni de sevk ettiler vana. Sabah erken gittim aç karnına sevk kağıdımı verdim hemşireye karnım aç benim tansiyonum düşüyor dedim hemen aldılar içeriye
0310b @Kubra3525 evet ilgilendiler canım Van’daki doktorumun ismi Ali kolusarı. Hatta ben detaylı ultrasonu yaptırmamıştım ona da baktılar ben beğendim açıkçası