13+6 haftalik hamileyim banada d vitamin demir eksiligi birde omega kapsul verdi zaten mide bulantı koku hassasiyeti yaşıyorum doktor mide bulantı hapını kullan bunlari kullanirken dedi ama bu vitamin ilaçları cok büyük hemde cok bulanti yapıyor bende zor iciyorum kusuyorum ya doktor 2 martta cagirdi illa kullanmak zorunlu mu ki ya