Bende bugun oldum çatı muayenesi daha 1 saat önce falan geçen hafta soylemisti bidaha ki hafta vajinal muayeneni yapicam diye ve benim doktorum da tam tersi normal olim diye uğraşıyor ben korkuyorum sezaryen istiyroum epidural yaparız korkma normal olsun faln diyor ve normale hazırsın catinda müsait bebekte kanala girmiş dedi bakalım 10 gun var bekliyoruz :/