nurdane3504 Merhaba güzel anneler🥰 çatlak kremi kaçıncı haftadan itibaren kullandınız ve kullanıp memnun kaldığınız marka var mı ben de 17 haftayım karnım çok yok ama alıp bı iki hafta sonra başlamak istiyorum en baştan önlem almak için
asenatrk nurdane3504 bioil kullanıyorum hiç çatlağım yok 6.ayda başladım karnım büyümediği için şuan 8 aylık hamileyim hiçbir çatlağım yok
nurdane3504 asenatrk evet bunu da duydum baya önerdiler bende bakıyorum şimdiden birkaç hafta anca araştırma karar verip alma olur