Aselm25 Kızlar dünden beri biraz şikayetlerim var doktoruma msj attım devamederse gel rahim ağzı uzunluğuna bakalım dedi ama rahim ağzı uzunluğuna nasıl bakılıyor alttan muayeneyle mi yoksa ultrasonla mı 33+6 haftalığım bu arada
Suzii-90 Aselm25 en iyisi alttan bakmak ama üstten de bakılıyo üstten bakınca saglikli sonucu alamiyoruz diyo bazi doktorlar ama benim doktorum hep üstten bakiyo
asenatrk Aselm25 bendede aynı şikayet vardı önce ultrasonla baktı daha sonra alttan baktı 33 haftalığım bir sıkıntı olmadı rahat ol tehlikeli birşey olsa doktor yapmaz zaten
Suzii-90 Aselm25 olmaz canim niye olsun 20.haftada detayli ultrasonda alttan muayene oldum ben serklajliyim hemde perinatolog alttan bakalim rahim ağzı uzunluğuna daha net sonuç alırız dedi