bsrdgn merhaba, benim de 5.66 çıkmıştı. 3 hafta 25 mg ilaç kullandım, 1.65′e geriledi. Zeka geriliği için ben de çok korkmuştum, forumdaki kızlar sağ olsun rahatlatmıştı :) zeka geriliğine sebep olacak kadar yüksek değil değeriniz sıkıntı olmaz merak etmeyin. Ben her ay kontrol ettireceğim, siz de doktor kontrolünde doğuma kadar takipte kalın yeterli